Blog

google consent mode
AI generated content
Berecz Csaba

Mi az a Google Consent Mode?

A Google Consent Mode egy olyan eszköz, amelyet a Google fejlesztett ki annak érdekében, hogy segítse a weboldalakat az adatvédelmi szabályozásoknak való megfelelésben, különös tekintettel

Tovább olvasom »
touchpointok, vagyis érintkezési pontok a marketingben
AI generated content
Berecz Csaba

A touchpointok szerepe a marketingben

A touchpointok definíciója A vásárlói touchpointok, vagy érintkezési pontok, azok a helyzetek vagy csatornák, ahol a fogyasztók kapcsolatba kerülnek egy márka, termék vagy szolgáltatás üzenetével.

Tovább olvasom »
marketing funnel vs flywheel model
AI generated content
Berecz Csaba

Marketing funnel vs Flywheel modell

A Marketing Funnel Modell A hagyományos marketing funnel, vagy vásárlási tölcsér, egy lineáris modell, amely a vásárlói utazás lépéseit követi az első érdeklődéstől a vásárlásig.

Tovább olvasom »
4F0E3F8E D869 4F93 BE71 79530DE50074
AI generated content
Berecz Csaba

A Google Ads 5 fő kampánytípusa

Rövid összefoglaló a Google Ads által kínált kampánytípusokról. Minden kampánytípusnak sajátos előnyei vannak, és a vállalkozásoknak figyelembe kell venniük a céljaikat, a célközönségüket és a

Tovább olvasom »
1EE67D60 3D18 4DB7 8167 8D5E62D5BEA6
original content
Berecz Csaba

A PPC hirdetések legfőbb típusai

Ha PPC hirdetésekkel szeretnénk berobbantani üzletünket, általában két nagy cég kerül először a látószögbe, nem érdemtelenül: a Meta (Facebook+Instagram) és a Google. Az ezeken futtatott

Tovább olvasom »
unique-selling-proposition
AI generated content
Berecz Csaba

Unique Selling Proposition (USP)

Termékek és szolgáltatások online értékesítése során fontos, hogy kiemelkedj a versenytársaid közül, és vonzd magadhoz az ügyfeleket. Ehhez elengedhetetlen a unique selling proposition (USP), magyarul

Tovább olvasom »
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.