PPC kampány menedzsment

Robbantsuk be üzletedet és lőjük ki az egekbe a bevételi mutatóidat! 🚀

6 év PPC menedzseri tapasztalattal, több, mint 100 millió Ft sikeresen menedzselt marketing büdzsével, a hazai és nemzetközi piacok prominens szereplőivel való sikeres együttműködéssel a hátunk mögött vállaljuk a Te vállalkozásod felvirágoztatását is.

PPC kampány setup

A versenyképes PPC kampányok sikerének gyökere a körültekintő megtervezésben rejlik.

Marketing stratégiádba illő kampány tervet készítünk, majd ez alapján felállítjuk és jóváhagyás után élesítjük kampányaidat, hogy neked már csak a pénzeső alá kelljen beállnod.

A szolgáltatás ára az üzlet jellegétől, a platformtól, kampánytípustól és egyéb tényezőktől függően eltérő, jellemzően 80.000 Ft-tól indul.

PPC kampány menedzsment

Az igazán ütős fegyverek az online marketing világában a fehér izzásig optimalizált PPC kampányok. PPC kampány menedzsment szolgáltatásunk pontosan ezt tartalmazza. Ahhoz, hogy a pénzeső folytonos legyen, nem elég csak elindítani a kampányt, hanem folyamatosan a körmére kell nézni, optimalizálni.

Profi webanalitikai tudásunkat latba vetve pontosan mérjük a kampányok, hirdetési kreatívok, célközönségek és kulcsszavak teljesítményét. Ahol kell ott visszavágjuk, ahol potenciált látunk oda pedig allokáljuk a marketing büdzsét a maximális bevétel érdekében.

Folyamatosan monitorozzuk a piacot és villámgyorsan reagálunk a drasztikus technikai változásokra, mint a Universal Analytics kivezetése, vagy a Consent Mode kötelezővé tétele, hiszen az a kampány, amit pár hónapja indítottunk, könnyen lehet, hogy már el is avult, ha nem nézünk rá rendszeresen.

A havi kampány menedzsment ára szintén sok tényező függvénye, de jellemzően 50.000 Ft-tól kezdődik.

PPC szolgáltatásaink

Facebook és Instagram kampányok

A Facebook és Instagram hirdetésekre igaz, hogy az elmúlt években, ahogy egyre többen hirdetnek rajtuk, úgy egyre nehezebbé vált nyereségesen futtatni őket. Laikusként hamar pénzégetésbe torkolhat használatuk, de profin beállítva továbbra is aranybányának számítanak. Ár: 80.000 Ft-tól.

Google Ads kampányok

A Google Ads profi használatával az egekbe repítheted vállalkozásod bevételeit és a földbe döngölheted teljes konkurenciádat. Hibásan beállítva pedig magadat döngölheted vele a földbe. Szolgáltatásunk 80.000 Ft-tól indul.

Feed alapú kampányok

Webáruházad termékeit szeretnéd közvetlenül értékesíteni az interneten? A legjobb helyen jársz! Feed alapú kampányokban különösen ott vagyunk a szeren, legyen az Google Shopping vagy Meta katalógus alapú hirdetés, az izzításuk után dőlni fog a pénz!

Konverzió mérések beállítása

Van egy régi mondás a marketingben: a marketing költség fele kidobott pénz, csak éppen azt nem tudjuk, hogy melyik fele. Ha Velünk dolgozol, ez rád már nem vonatkozik többet! A profi PPC kampányok alapvető feltétele ugyanis a pontos és kiterjedt digitális mérések megléte, amit Google Tag Manager segítségével állítunk be, amivel Consent Mode és GDPR kompatibilitást is biztosítani tudjuk.

Marketing szövegírás

Ha pénzt akarsz keresni az interneten, akár termékeid, akár szolgáltatásaid eladásával, létfontosságú, hogy megfelelően prezentáld azokat a nagyközönség számára. Ebben is számíthatsz ránk. Marketing pszichológiai eszközökkel megalkotott szövegeket írunk termékeid vagy szolgáltatásaid bemutatására.

Tippek és trükkök

Mi a make money online-nál nem csak kampányt menedzselünk. Évek óta dolgozunk az e-commerceben, így jól ismerjük a menetét annak, hogy hogyan érdemes útjára indítani, vagy felvirágoztatni egy webshopot. Ha Velünk tartasz, rendkívül értékes tippeket és sok év tapasztalatát kapod, mellyel sok időt és pénzt megspórolsz.

Gyakran Ismételt Kérdések

A PPC kampánymenedzsmenttel kapcsolatban

Minden együttműködés során egy kidolgozott munkamenetet követünk. Ez biztosítja, hogy minden Ügyfelünket maximálisan kitudjuk szolgálni, és egy gördülékeny és hatékony együttműködést tudjunk megvalósítani. Bizonyos mérföldköveken kell végighaladnunk közös utunk során, melynek végén ott áll a pénztermelő weboldal, webáruház vagy kampány.

  1. Ingyenes konzultáció és igényfelmérés
    • Minden leendő Ügyfelünknek ingyenes konzultációt biztosítunk Google Meeten vagy igény szerint más platformon keresztül. Ennek során felmérjük aktuális helyzeted, jövőbeli céljaidat és speciális igényeidet. A konzultáció keretében már egy részletekbe menő, közös tervezést is végrehajtunk, ahol PPC kampánytervezés esetén kampánybriefet töltünk ki, az arra vonatkozó legfontosabb információkkal. Ezeken kívül sok mindenről szó eshet, például: mi a termék, vagy szolgáltatás, ki a célközönség, volt-e piackutatás, ha igen, mik voltak a tanulságai, kik a riválisok és mit kell tudni róluk, voltak-e múltbeli eredmények/hibák, amik az értékesítést illetik.
  2. Árajánlat készítés
    • A közös konzultáción megbeszéltek alapján elkészítjük árajánlatunkat, amit elküldünk neked, te pedig mérlegelhetsz. Eddig a pontig bezárólag semmilyen kötelezettséged még nem merül fel és semmit sem kell még fizetned.
  3. Szerződéskötés
    • Az árajánlat elfogadása után hivatalosan is partnerek leszünk: megkötjük közösen kialakított szerződésünket. Ez egy megbízási szerződés lesz, melynek lényege, hogy Te, mint ügyfél, megbízol Minket, mint szolgáltatót, hogy a meghatározott feltételeknek megfelelően teljesítsük igényedet. Ez Téged és Minket is véd jogilag attól, hogy a végén ne azt kapjuk, amiben megállapodtunk. A szerződés aláírásakor 50% előleget kérünk el. Az összeg beérkezése után indul a projekt maga.
  4. Anyagok leadása, projekt elkezdése, (igény esetén második konzultáció)
    • PPC szolgáltatás esetén itt jön ügyfél részről a hozzáférések biztosítása vagy ennek hiányában a mi részünkről a hirdetési fiókok létrehozása, továbbá a kampányokhoz szükséges szöveges, képi és/vagy videós anyagok, logók stb. biztosítása. Amennyiben ezek hiányoznak, úgy természetesen a szövegírást és a hirdetési kreatívok elkészítését is vállaljuk, utóbbit bizonyos korlátokkal, de ezeket már az ingyenes konzultáción tisztázzuk és az árajánlatot ennek megfelelően alakítjuk ki.
  5. Projekt elkészítése
    • PPC szolgáltatás esetén a kampánystruktúra kialakítása, a különböző célzások beállításai, a konverziómérések beállításai és a hirdetések elkészítése következik.
  6.  Projekt véglegesítése
    • PPC szolgáltatás esetén itt az elkészült kampánystruktúrát és magukat a konkrét hirdetéseket mutatjuk be, hogy ellenőrizhesd azt, hogy milyen tartalom fog megjelenni a fél országnak, miután beizzítottuk a kampányt. Ezt a jóváhagyást követően küldjük ki a fennmaradó 50%-ról a számlát.
  7.  Átadás
    • PPC kampány esetén a fennmaradó 50% kifizetése után indítjuk el a kampányokat. Ha igényeltél havi menedzsmentet, akkor nem engedjük el a kezedet, hanem induló kampányodat a fehér izzásig fogjuk optimalizálni, hiszen minden kampányra ráfér a teljesítmény növelése érdekében.
  8. Karbantartás, menedzsment
    • A PPC szolgáltatás esetén még csak most jön a java! Hiszen ahhoz, hogy meghódítsd a piacot nem elég csak elindítani a kampányokat, de a végtelenségig kell optimalizálni, hogy a riválisaid még csak levegőhöz se jussanak.

Ahány ügyfél, annyi igény és különféle helyzet áll elő, ezért biztosítunk mindenkinek ingyenes konzultációt első alkalommal, ahol felmérjük a helyzetedet, az igényeidet, majd ennek megfelelően készítjük el számodra az árajánlatot. Viszonyítésképpen, egy egyszerű Google Ads vagy Meta kampány felállítása 80.000 Ft-tól indul, míg egy bonyolult kampánystruktúra megtervezése és kivitelezése már elérheti a 150.000 Ft-ot. A havi kampánymenedzsment szintén a kampánystruktúra bonyolultságától és ebből kifolyólag a belefektetett munkaórák számától függ, egyszerűbb kampánystruktúra esetén havi 50.000 Ft környékétől indul.

A PPC (Pay-Per-Click) egy olyan hirdetési modell, ahol a hirdető csak akkor fizet, ha valaki rákattint az hirdetésére. Ez a modell hatékony, mert a hirdető csak a tényleges érdeklődésért fizet.

A kulcsszókutatás létfontosságú a PPC kampányokban, mivel segít azoknak a kulcsszavaknak az azonosításában, amelyekkel a célközönséget el lehet érni. Ez növeli a hirdetések relevanciáját és hatékonyságát.

Jól megírt hirdetési kreatívok elkapják a felhasználók figyelmét, ösztönzik a kattintásokat és növelik a konverziókat. Az érthető, vonzó üzenetek kulcsfontosságúak a sikeres PPC kampányokhoz.

A konverziókövetés nyomon követi, hogy a felhasználók milyen mértékben válnak fizető ügyfelekké a hirdetéseken keresztül. Ez segít értékelni a kampány hatékonyságát és finomhangolni a stratégiát a legjobb eredmények elérése érdekében.

Az eredmények gyorsan láthatók, de a pontos idő attól függ, hogy mennyire optimalizáltak a kampányok. Általában néhány hét alatt láthatók pozitív változások, de hosszabb távon folyamatos optimalizációra van szükség.

Rendszeres ellenőrzés, kulcsszó finomhangolás és hirdetési kreatívok optimalizálása segítenek a kampányok hatékonyságának növelésében. Az adatok elemzése és az alkalmazkodás a változó piaci feltételekhez elengedhetetlen.

A remarketing lehetővé teszi, hogy korábbi látogatókat célozzon meg újra hirdetésekkel, ezáltal emlékeztetve őket a termékeire vagy szolgáltatásaira. Ez fokozza a brand tudatosságot és növeli a konverziós esélyeket.

A költségkeret a céltól, az iparágtól és a versenytől függ. Fontos naponta monitorozni és optimalizálni a kampányokat, hogy maximalizáljuk a költség-haszon arányt és a legjobb eredményeket érjük el.

berecz-csaba-make-money-online-webdesign

A make money online alapítója: Berecz Csaba

2018 óta dolgozom saját e-kereskedelmi vállalkozásaimban, emellett az ország egyik elit performance marketing ügynökségénél, az Exact Match-nél vagyok Digital Analyst és PPC Specialist, így közvetlenül a szakma sztárjától, Bay Árontól tanulhattam.

Az évek alatt rengeteg sikeres projektben vettem részt, a legkülönbözőbb területein az online üzletnek, így B2C, vagyis e-commerce és B2B, tehát lead-generáló tapasztalattal is rendelkezem.

A Meta (Meta Blueprint Certification 100-101, 200-101) és a Google (számos Google Certification) által elismert digitális marketing szakember vagyok, emellett 3 éven át hallgattam pszichológiát a Károli Gáspár Református Egyetemen, ahol a marketing pszichológia felé specializálódtam.

Kis vállalkozások mellett országos piacvezető cégek és közismert multinacionális nagyvállalatok projektjeiben is tevékenyen részt vettem, így az évek alatt több, mint 100 millió Ft marketing büdzsét menedzseltem sikeresen.

Berecz Csaba

webshop indítás

kötelező anyag minden e-kereskedőnek

Webshopot szeretnél indítani?

Akkor ez az írás Neked szól! Ebben az ingyenes e-kereskedelmi gyorstalpalónak szánt cikkben összegyűjtöttünk minden fontos dolgot, ami ahhoz kell, hogy egy igazán jól menő webáruház tulaja lehess. Ügynökségünk e-kereskedelemben gyűjtött sokéves tapasztalatait adjuk ebben a formában át Látogatóink számára.

többet akarsz megtudni a ppc hirdetésekről?

Nézz körül szakmai blogunkon!

Szakmai blogunkon sok értékes tudást adunk át digitális marketingről, PPC hirdetésekről, webanalitikáról és e-kereskedelemről. Nézz szét rajta, tanulj és hasznosítsd saját üzletedben is! 🚀

ppc hirdetések optimalizálása