A Furness projekt

Az alábbiakban bemutatjuk, hogy hogyan készül el élesben egy olyan profi és országosan ismert webáruház, mint a Furness.

Végigvezetünk Téged munkamenetünkön, kezdve a márka pozícionálásától, az arculattervezésen át a tényleges weboldal elkészítéséig.

A Furness születése

Egy női divatmárka nem úgy születik, mint ahogyan bármely egyéb, átlagos projekt. A Furnessnek lelke van. A Furness egy jól körülhatárolható személyiséggel rendelkezik és egy életérzést, a létezésnek bizonyos minőségét képviseli. Aki rárezonál arra, amit a Furness képvisel, annak ezt nem kell magyarázni, aki pedig nem – hát annak olyan misztikus marad, mint a női lélek.

furness_webshop_by_makemoneyonline_desktop
furness-logo

Arculattervezés

A Furness esetében az arculattervezés majdhogynem degradáló kifejezés. Hiszen, mivel lelke van, ezért az „arculata” adott, csak ki kell tudni fejezni valamilyen módon a modern, digitális eszközökön – a weboldalon, a social media felületeken – keresztül.

A logó teljesen magától értetődően a márkanév megjelenítése kellett, hogy legyen, a betűtípust, a GFS Artemisiat mintha a Furnessre tervezték volna, a színpaletta pedig a márka elegáns, letisztult vonalát követi.

A nagybetűs, talpas betűtípus az elegáns esztétikát, a prémium minőséget, a meleg-bézs és meleg-fekete árnyalatok keveredése a letisztultságot és a harmóniát tükrözik.

A termékfotózás

A Furness mint egytermékes webshop indult születésekor, ezért a legelső modell, akin a szőrmét lefotóztuk, tudtuk, hogy az egész márka arca lesz, akinek a kisugárzásán áll vagy bukik a projekt további sorsa, ezért rendkívül fontos volt jól választani. Szerencsére ez sikerült.

A márka által képviselt életérzést tökéletesen sikerült átadni a megfelelő modell, helyszín és fotográfiai paraméterek összjátékával.

A különböző arányú képeket pedig változatosan tudtuk felhasználni különböző képernyőméreteken és eltérő megjelenésű hirdetésekben.

furness_webshop_by_makemoneyonline_desktop

A weboldal megtervezése

A Furness egy one-product webshopként indult. Ennek megfelelően az egész weboldalt a FURNESS műszőrmebundák köré szerveztük.

Egy olyan webshopot képzeltünk el, ami a lehető leghatékonyabb módon képes átadni a márka és a termékek által képviselt életérzést és a lehető legkönnyebb és leggördülékenyebb felhasználói élményt nyújtja a vásárlást illetően.

Ezentúl fontos szempont a vállalatirányítás segítése okos automatizmusokkal és funkciókkal, mint az automatikus e-mailek kiküldése, termékszintű készletkezelés, több fajta fizetési mód integrálása, automatikus számlázás, készletfeltöltés esetén vásárlói értesítő e-mail, feliratkoztató és hírlevélküldő rendszer integrálása, több fajta szállítási módozat beépítése, automatikus termékértékelési rendszer stb.

Külön hangsúlyt fektettünk a reszponzivitásra, hiszen szemelőtt tartjuk, hogy statisztikáink alapján a látogatók 93%-a mobilképernyőről nézi a Furnesst.

Social media jelenlét kialakítása

A sikeres működéshez elengedhetetlen a megfelelő social media jelenlét. A Furness személyiségéhez az elérhető platformok közül nyilvánvalóan az Instagram illik legjobban, így a legnagyobb hangsúlyt erre a platformra fektettük. A jó minőségű, utómunkált profi fotók jó alapanyagot szolgáltatnak az igényes posztok elkészítéséhez. A Facebook- és Instagram kampányok mellett a márkához rendkívül jól passzol az influencer-marketing, ezért meg kellett keresnünk azokat az influencereket, akik azonos minőséget és értékeket képviselnek, mint a Furness.

Fontos célunk, hogy az Instagramról a weboldalra navigáljanak, ahol a vásárlást elvégezhetik, ezért minden lehetséges alkalommal hivatkozást készítünk a furness.hu-ra.

furness-on-social-media

A projekt sikeres átadása és továbbélése

A Furness webáruházat 2022. őszén adtuk át. Azonban nem engedtük el Megbízóink kezét, hiszen a make money online ügynöksége menedzseli azóta is a márka teljes marketingjét és tartja karban a weboldalt is. 

Sikeres együttműködésünk eredményeként a webshop nagyszerű eredményeket produkált, és az első szezont sikerrel teljesítette, ennek köszönhetően pedig one-product webshopból hamarosan átalakul többtermékes webáruházzá.